تحلیل تکنیکال اتریوم (Ethereum) ؛ امروز 30 مرداد 99

تحلیل تکنیکال اتریوم ، قیمت اتریوم با یک کاهش 2.18%- در حال حاضر 404 دلار است. اتریوم در حال حاضر مستعد شکست خط روند صعودی خود است. چناچه به پایین تر از خط روند برسد احتمال کاهش قیمت بیشتر برای اتریوم وجود دارد که در صورت کاهش قیمت، اولین حمایت در محدوده 360 دلار است. با توجه به نمودارها شاخص میانگین متحرک 33 روزه اتریوم و نمودار قیمتی در حال نزدیک شدن به یکدیگر می باشند که این موضوع می تواند نشان دهنده احتمال تغییر شرایط بازار اتریوم باشد.

تحلیل تکنیکال اتریوم ، بررسی با اندیکاتور ها

خطوط Ichimocu نشان دهنده ادامه کاهش قیمت و سیگنال فروش اتریوم است .اندیکاتور Sar مطابق چند روز اخیر پایین نمودار قیمتی قرار گرفته است .

اندیکاتور Rsi در تایم نمودار روزانه نشان دهنده این است که خرید در بازار کاهش پیدا کرده است و در صورت در نظر گرفتن احتیاط لازم، هنوز می توان ترید کرد. اندیکاتور های Macd و Stochastic در تایم فریم روزانه سیگنال فروش خود را اعلام کرده اند.

همیشه شرایط بیت کوین بر سایر آلت کوین ها و همچنین اتریوم تاثیر گذار بوده است. در حال حاضر نیز شاهد آن می باشیم. در شرایط فعلی بازار به نظر می رسد دست نگه داشتن از خرید، بهترین کار ممکن می باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی به مطالب

نوشته‌های تازه

اخبار