هش ریت بیت کوین بار دیگر در بالاترین سطح خود

با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در تلاش برای عبور از مقاومت 12000 دلاری قرار دارد، هش ریت آن به بالاترین سطح خود رسیده است.

بر طبق داده های  Blockchain.com ، روز 15 آگوست (25 مرداد)، میانگین هفت روزه هش ریت بیت کوین به رکورد جدید 129.075 EH / s رسیده است. لازم به ذکر است رکورد قبلی در روز 28 جولای به ثبت رسیده بود. این اتفاق پس از دو هفته رکود در افزایش هش ریت حاصل شده است.

در واقع میانگین بالاتر هش ریت نشان دهنده آن است که ماینرها اعتماد بیشتری به سودآوری دارند، بنابراین به طور کلی، می توان گفت همبستگی زیادی بین هش ریت و قیمت وجود دارد.

در ماه آگوست، بیت کوین دو مرتبه از مرز 12000 دلار عبور کرد. قیمت BTC همچنان با سطح مقاومتی 12000 دلار روبروست و روزهای پایانی هفته گذشته در بازه 11700 تا 11900 دلار نوسان کرد.

همبستگی بیت کوین و طلا

می توان گفت در سال 2020 تا حدودی بیت کوین و طلا همبستگی قوی تری با هم داشته اند، زیرا پس از واکنش فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی به وضعیت پاندمی، بسیاری از سرمایه گذاران از امور مالی سنتی روی برگرداندند.

اخیراً قیمت طلا از مرز 2000 دلار در هر اونس عبور کرده است، بنابراین تا حدودی می توان پیش بینی کرد بیت کوین در بازار گاوی خود به سر می برد. مکس کیزر (Max Keiser)، سرمایه گذار بیت کوین گفته است سرمایه گذاری اخیر وارن بافت، میلیاردر معروف روی طلا حتی می تواند قیمت BTC را به 50 هزار دلار سوق دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی به مطالب

نوشته‌های تازه

اخبار