غول رسانه های اجتماعی سابق کره جنوبی، Cyworld ، با ایجاد یک رمزارز جدید مبتنی بر Ethereum، تجارت خود را راه اندازی می کند

غول رسانه های اجتماعی کره جنوبی یعنی Cyworld که تأثیر قابل توجهی بر اینترنت  این کشور در اوایل سال 2000 داشت ، قرار است دوباره نفس بکشد. این شرکت قصد دارد با راه اندازی ارز دیجیتال جدید محبوبیت خود را برگرداند.

به گفته Hanguk Kyungjae ، Cyworld زمینه را برای راه اندازی مجدد تجارت خود تحت مالکیت جدید فراهم می کند. کنسرسیوم پنج شرکت داخلی شامل SKY E&M ، یک شرکت محلی سرگرمی است.

در حقیقت ، این کنسرسیوم، Cyworld را از مالک سابق خود به مبلغ 897000 دلار خریداری کرد. این کنسرسیوم اکنون برنامه های خود را برای تغییر نام تجاری این شرکت با نام «Cyworld Z» ، از جمله صدور توکن مبتنی برEthereum ، Dotori (بلوط) نشان داده است.

مدیریت جدید انتظار دارد که این ارز دیجیتال بتواند در «یکی از سه صرافی برتر ارز دیجیتال این کشور» قرار گیرد. علاوه بر این ، Hanguk Kyungjae می گوید این کنسرسیوم بیش از 7 میلیون دلار از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری های جدید دریافت کرده است.

با این حال ، همان رسانه به نقل از یک کارمند گمنام از یک صرافی ارز دیجیتال محلی ، گفت که پلتفرم های آنها هرگز با Cyworld گفتگو نکرده است.

اما این اولین بار نیست که Cyworld درگیر یک فعالیت تجاری ارز دیجیتال می شود. هنگامی که Cyworld توسط شرکت Aire خریداری شد ، در سال 2016 ، پس از یک افشای اطلاعات ، آنها حدود 0.5 میلیون دلار فروش توکن برای یک ارز دیجیتال به نام «Cling» جمع کردند. اما قیمت توکن ها به سرعت پایین آمد و تجارتشان شکست خورد.

این شبکه رسانه اجتماعی کره جنوبی در سال 1999 راه اندازی شد. با گذشت سالها ، محبوبیت گسترده ای در سراسر کشور پیدا کرد. پس از خرید توسط SK Communications ، Cyworld فعالیت خود را به بازارهای چین و ویتنام گسترش داد. در سال 2005 ، برخی از آمارها نشان داد که هر یک از اهالی کره جنوبی در بیست سالگی و 25٪ از جمعیت این کشور از کاربران Cyworld هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسترسی به مطالب

نوشته‌های تازه

اخبار